بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 طرح توجیهی تسکوشاپ طرح توجیهی تسکوشاپ .

طرح توجیهی تسکوشاپ

خرید و سفارش بک لینک

خرید بک لینک

خرید بک لینک را می توان جزء موثر ترین اقداماتی معرفی کرد که صاحبان انواع و اقسام وب سایت های اینترنتی در راستای جذب بازدید بیشتر از وجود آن بهره مند می شوند. به طور حتم کسب بک لینک و استراتژی درست برای لینک سازی داخلی می تواند جایگاه وب سایت شما را در نتایج گوگل بهبود دهد، ولی قبل از شروع به کار باید با تکنیک های مناسب و استانداردهای گوگل به خوبی آشنا شوید، زیرا اشتباه در این کار می تواند نتایج کاملا معکوسی به همراه داشته و موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود. بنابراین صرفاً کسب بک لینک در راستای ارتقای یک صفحه ی اینترنتی موثر نیست و لازم است در زمینه ی آن به طور کاملاً اصولی و درست گام بردارید.بکوریتی

https://backority.ir/images/303332.png

برای طراحی و ایجاد بک لینک راه و روش های فراوانی وجود دارد که اقدام از طریق همه ی آن ها نیازمند داشتن تخصص های مرتبط در این زمینه می باشد، تا در نهایت بک لینکی استاندارد و مطابق با اصول گوگل طراحی شود. به عبارتی اگر می خواهید به هیچ وجه از طرف گوگل جریمه نشوید، باید در ساخت بک لینک برای وب سایت خود دقت و توجه بالایی داشته باشید.

با توجه به حساسیت بالای ایجاد بک لینک و توجهی که گوگل به آن دارد، خرید بک لینک بهترین گزینه برای کسب آن محسوب می شود. لذا کسانی در حال فروش بک لینک هستند که در این زمینه از اطلاعات و تجارب تخصصی بالایی برخوردارند، از این رو اصولی ترین بک لینک های تضمین شده را ارائه می دهند.

تاثیرات مثبت خرید بک لینک اصولی

https://backority.ir/images/831971.png

مطمئناً رونق خرید و فروش بک لینک ها اصلی ترین عامل نشان دهنده در راستای تاثیرات مثبت آن هاست که در حال حاضر مالکان انواع و اقسام وب سایت ها از وجود این امکانات پر مزیت بهره مند می شوند. در ادامه به چند مورد از تاثیرات مثبت و مزیت های منحصر به فرد خرید بک لینک اشاره کرده ایم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست:

  • افزایش کیفیت سئو: هر چه از بک لینک هایی اصولی تر و باکیفیت تری استفاده کنید، می توانید در نتیجه رتبه ی بالا تری برای کلمات ارگانیگ محتوای سایت خود از طرف گوگل دریافت کنید.
  • ایندکس سریع تر صفحات: بک لینک ها به روت های موتور های جستجو کمک می کنند که صفحات یک سایت را سریع تر ایندکس کنند. این نکته برای سایت های نو پا و تازه تاسیس بسیار حائز اهمیت است.
  • گرفتن بازدید سایت از سایت لینک دهنده: وقتی که شما در یک سایت خوب و مر بازدید لینک داشته باشید، قطعا کاربرانی با کلیک بر روی لینک وارد سایت شما خواهند شد و این نکته روی بانس ریت سایت شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.
  • و موارد بسیار زیاد دیگری از این قبیل مورد های مذکور.

خرید بک لینک باکیفیت

حالا که از تاثیرات غیر قابل چشم پوشی و مثبت بک لینک ها آشنا شدید، به طور حتم برای خرید بک لینک مناسب وب سایت خود مشتاق شده و قصد کسب آن را دارید. همان طور که قبلاً هم گفتیم خرید بک لینک و بهره مندی از وب سایت های فروش بک لینک بهترین اقدام در راستای تهیه ی آن است، لذا با پرداخت هزینه هایی معقول می توانید بدون هیچ استرسی از بابت دریافت جریمه از طرف گوگل از باکیفیت ترین و اصولی ترین بک لینک ها استفاده کنید.

حالا که می خواهید به خرید بک لینک بپردازید، بهتر است چند نکته ی مهم در این رابطه بگوییم که توجه به آن ها منجر به خرید بک لینکی باکیفیت خواهد شد:

  • تعداد لینک خروجی در صفحه
  • عمر سایت و دامنه
  • اعتبار سایت و دامنه

در حال حاضر با توجه به گسترش وب سایت های اینترنتی در زمینه های مختلف و رواج بالای استفاده از اینترنت، فروش بک لینک ها توسط شرکت ها و وب سایت های عدیده ای انجام می شود که تقاضا کنندگان اگر کمی به جست و جو بپردازند می توانند با تعداد زیادی از ارائه دهندگان بک لینک های اینترنتی آشنا شوند. مهم ترین مسئله ای که می بایست در خرید بک لینک فراموش نکنید، خرید از وب سایت معتبر و شناخته شده ای است که توانسته در این زمینه به خوبی عمل کند و با کیفیت ترین بک لینک ها را ارائه دهد.

برای سفارش و خرید بک لینک به لینک زیر مراجعه کنید 

https://my.chicrank.com/cart.php?gid=8


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۱:۴۵ توسط:سعید رضایی موضوع: نظرات (0)

ورودی گوگل ترندینگ

ترند در گوگل
همانطور که از نامش پیداست احتمالا قبلا با کلمه ترند شدن در شبکه های اجتماعی آشنایی دارید برای مثال وقتی یک پست جدید بیش از حد معمول واکنش نشان داده می شود (لایک، کامنت،بازدید، بازنشر زیاد و...) آن موضوع مربوطه ترند ، محبوب و پرطرفدار می شود.

ورودی گوگل ترندینگ برای سایت
خارج از شبکه های اجتماعی، GOOGLE پر استفاده ترین ابزاری است که ترند شدن در آن برای هر کسب کار و برندی بویژه وب سایت اهمیت فوق العاده ای دارد و در حقیقت تمرکز و سرمایه گذاری بر روی ترندینگ در GOOGLE با پیشرفت کسب کار و برند همراه خواهد بود و در آینده ای نه چندان دور شاهد ترند و پرطرفدار شدن این خدمات و پکیج ورودی گوگل ترندینگ در سطح وب ایران و سئو جهانی خواهیم بود .

پس از نتیجه و بهره گیری از قابلیت ترندینگ در Google باعث می شود، وقتی که کاربری، کلید واژه ای مرتبط با خدمات یا محصولات شما را در کادر جستجو گوگل تایپ کند، گوگل پیشنهادات مرتبط با واژه تایپی در جستجوی آن کلمه کلیدی به همراه نام برند شما را به کاربر پیشنهاد دهد.

مثلا اگر نام برند شما "شیک رنک" باشد، و کاربری در کادر جستجو گوگل عبارت "خرید ورودی گوگل برندینگ" را تایپ کرده باشد، گوگل پیشنهادات مرتبط یعنی "خرید ورودی گوگل برندینگ شیک رنک" را به کاربر پیشنهاد می دهد.
در نتیجه رسیدن به چنین مرحله ای در هر کسب کاری دستاوردی و موفقیت بسیار بزرگی است که به سرعت باعث گسترش و ترند و برندینگ و افزایش محبوبیت و شهرت کسب کار و افزایش مشتریان واقعی و ارتقا فروش خواهد شد .

سفارش و خرید ورودی گوگل ترندینگ شیک رنک

این امکان در شیک رنک فراهم گردیده است که مشتریان گرامی بتوانند با سفارش پکیج های ورودی گوگل ترندینگ در نتایج جستجو بویژه گوگل با کلید واژه ها و نام و برند کسب کار یا وب سایت خود را برجسته و ترند شده و در کل اینترنت بیشتر و بیشتر دیده شوند .

اهداف و مزایا:
- ارتقا طبیعی جایگاه و رتبه سایت
- ارتقا و کسب سیگنال های برندینگ
- ترندینگ کلمات کلیدی در گوگل
- کاهش نوسان پرش کلمات کلیدی در نتایج جستجو گوگل
- ارتقا رتبه کلمات کلیدی با نام و برند در نتایج جستجو
- ورود به لیست TOP KEYWORDS کلمات هم موضوع و مرتبط و پرطرفدار گوگل و الکسا
- کسب ورودی ارگانیک و دائمی از پیشنهادات گوگل هنگام تایپ در کادر جستجو
- ارتقا کلمات کلیدی هم موضوع و مرتبط دیگر سایت
- آماده سازی رنک الکسا جهت رشد طبیعی
- جستجو ارگانیک و کلیک واقعی جداگانه در این روش
- افزایش Total click و Total impressions
- ارتقا Average CTR و Average Position
- کاهش CTR سایت های رقیب
- ثبت در Google Search Console Tools
- ثبت در Google Trends
- ثبت در Alexa
- و...

ترند شدن در گوگل SERP تمام ماجرا نیست

در اینجا با یک پکیج کاملا ارگانیگ اختصاصی و جدید روبرو هستیم چیزی فراتر از اندیشه ها پکیجی تمام عیار با بازدهی فوری برای اولین بار در کل اینترنت پکیجی هم رده با google adwords اما کاملا متفاوت با این پکیج ارتقا در گوگل دیگر رویا نخواهد بود هم اکنون شروع نمایید و خودتان نتایج شگفت انگیز پکیج ها را مشاهده نمایید .

کاهش CTR سایت های رقیب

در این پکیج با هر Impressions (جستجو و نمایش نتایج گوگل) فاقد Total Clicks (کلیک بر روی نتایج) سایت های رقیب با کاهش CTR روبرو خواهند بود و بلعکس سایت میزبان پکیج با افزایش Clicks تعداد کلیک ها با ارتقا Average CTR و Average Position از کلیه رقیب ها سبقت خواهد گرفت

یک پکیج تمام عیار ارتقا رتبه در گوگل در صورتی که CTR سایت های رقیب را کاهش ندهد نمی تواند در مدت بسیار کوتاهی نتایج شگفت انگیزی را برای سایت شما به ثبت برساند .

ارتقا CTR سایت میزبان با افزایش نرخ Total Clicks

دریافت کلیک بیشتر در نتایج جستجوی گوگل به تنهایی باعث افزایش نرخ ctr در کلمات کلیدی سایت و ارتقا جایگاه کلمات کلیدی در کوتاه ترین زمان ممکن می شود.

برای مشاهده و یا سفارش ورودی گوگل ترندینگ برای سایت خود به لینک زیر مراجعه کنید
https://www.chicrank.com/buy-google-trending.php


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۹:۱۷ توسط:سعید رضایی موضوع: نظرات (0)

ارتقا رتبه سایت بصورت طبیعی و قانونی

با پکیج های افزایش رتبه سایت خود را بصورت قانونی و طبیعی ارتقا دهید .
همین امروز با شیک رنک شروع کنید و وارد 10ردیف آغازین گوگل شوید .
 
 
 
 
 
 
شیک رنک دارای نماد اعتماد الکترونیک و لوگوی دیجیتال
منبع: chicrank.com

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۳۲ توسط:سعید رضایی موضوع: نظرات (0)

معرفی تولیدات گروه صنعتی حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و یا نرده آهنی پنجره، نقش زیادی در تامین امنیت ساختمان های اداری و مسکونی دارد. بسیاری از ساختمان ها در موقعیتی قرار گرفته اند که پنجره های آن ها از بیرون قابل دسترس است و ساکنان آن ها مواقعی که در خانه حضور ندارند، نگران امنیت منزل خود می باشند که با به کار بستن حفاظ پنجره و سایر وسایل امنیتی مانند درب آکاردئونی، حفاظ آهنی روی دیوار و ... می توانید با خیال راحت از منزل خود خارج شوید.

قبل از انتخاب و خرید حفاظ پنجره باید با انواع و ویژگی های هر کدام از آن ها آشنایی داشته باشید که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترین انتخاب برای ساختمان های نوساز و جدید می باشد. اگر شما برای ساختمان جدید خود یک حفاظ پنجره معمولی انتخاب کنید، در واقع از زیبایی و جلوه نمای ساختمان خود کاسته اید و با وجود هزینه های زیادی که صرف نمای ساختمان کرده اید، جذابیت لازم را در آن نمی بینید.

 

نرده شاخ گوزنی

 

شما می توانید حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهیه نمایید و انتخاب منحصر به فردی داشته باشید.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت های فراوانی با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئیات می باشد که آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخیص است. در طرح ها و شکل های حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زیادی وجود دارد که با کمک سازنده ای که تجربیات کافی داشته باشد می توانید مدلی جذاب و زیبا را از میان آن ها داشته باشید.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظی است که سالیان سال در ساختمان ها و پنجره های زیادی مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ایده آلی به شمار می آید.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از سایر انواع حفاظ پنجره می باشد و به همین دلیل قیمت مناسب تری دارد. موقع نصب این نوع حفاظ باید اصولی را رعایت کرد که در صورت عدم رعایت، امنیت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرک یا تاشو در قسمت ورودی خانه نصب می شود. مهم ترین مزیت حفاظ پنجره متحرک این است که در مواقعی که اجازه و امکان نصب انواع دیگر حفاظ پنجره در نمای ساختمان وجود ندارد، می توان به راحتی از این نوع حفاظ استفاده کرد.


نکته اصلی در داشتن حفاظ پنجره متحرک این است که باید یادتان باشد که آن را موقع خروج از منزل ببندید.

در غیر این صورت انگار حفاظی برای پنجره شما وجود ندارد.

قیمت نهایی حفاظ پنجره به عوامل متعددی مانند میزان آهن به کار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزینه ساخت و نصب آن بستگی دارد.

برای کاهش هزینه حفاظ پنجره می توان از نمونه کارهای قبلی و یا طرح های آماده استفاده کرد.

رعایت فاصله مناسب و استاندارد میان میله های افقی و عمودی در حفاظ پنجره، قیمت آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.


معرفی درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از دیگر وسایل ضروری برای تامین حفاظت و امنیت خانه می باشد که در واقع مانند یک دزدگیر عمل می کند. ویژگی اصلی درب آکاردئونی، داشتن قفلی است که با هر کلیدی باز نمی شود، فقط یک کلید دارد و حتی کلید ساز هم برای باز کردن آن باید کلید اصلی را داشته باشد.

 

 

میله های درب آکاردئونی باید از استحکام کافی برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه ای به راحتی نشکند.

شما باید خانه و آپارتمان خود را مانند یک گاو صندوق بدانید و امنیت را در آن هر چه بیشتر برقرار نمایید.

درب آکاردئونی هم ظاهر جذابی به خانه شما می دهد و هم هیچ راهی برای ورود به ساختمان شما باقی نمی گذارد. 

قیمت نصب و ساخت درب آکاردئونی نسبت به مزیت های بی شمار آن بسیار مناسب است و مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای تامین امنیت ساختمان شما می باشد. 

ویژگی دیگر درب های آکاردئونی این است که فضای کمتری را نسبت به دیگر انواع درب ها اشغال می کند و به همین دلیل علاوه بر مناطق مسکونی و تجاری برای انباری ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از قفل های مخفی و تعداد حلقه های قفل بیشتر در بدنه درب آکاردئونی، امنیت آن را افزایش می دهد.

درب آکاردئونی از دو گل تا پنج گل وجود دارد که نوع سه گل بهترین مدل این نوع درب می باشد.

منظور از گل، تعداد مشبک های به کار رفته در درب آکاردئونی می باشد.


معرفی حفاظ آهنی روی دیوار

علاوه بر درب و پنجره، دیوارهای خانه هم مخصوصا خانه های ویلایی که دارای دیوارهای کوتاه هستند، به حفاظ نیاز دارند. 

حفاظ آهنی روی دیوار با افزایش ارتفاع دیوار، امکان ورود به داخل ساختمان را به حداقل می رساند.

حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زیبای حفاظ دیوار هستند که جایگزین حفاظ های نیزه ای و یا سیم خاردارهای گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در کنار تامین امنیت کامل، قیمت مناسب تری دارند. اما حفاظ هایی مانند حفاظ لیلیوم به دلیل زیبایی بصری و طراحی فوق العاده ای که دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به دلیل کاربرد و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها بررسی می کنیم.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عواملی مانند ضخامت میلگرد های به کار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراکم ردیف ها و نوع جوشکاری و رنگ کاری حفاظ بستگی دارد.

با افزایش ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی قیمت آن هم افزایش می یابد که در ارتفاع های مختلفی مانند یک متر تا یک و نیم متر و 90 سانتی متر تا 120 سانتی متر ساخته می شود. اما خریدار می تواند با توجه به بودجه، نیاز و محدودیت های ساختمان خود ارتفاع های متغیری از 40 سانتی متر تا 200 سانتی متر هم سفارش دهد.


به تعداد ردیف های به کار رفته در طول یک متر از حفاظ شاخ گوزنی، تراکم گفته می شود. بدیهی است که هر چه تراکم بالاتر باشد فضای خالی کمتری در حفاظ شاخ گوزنی دیده می شود و امنیت و قیمت حفاظ بیشتر می شود.

توجه داشته باشید که سودجویان در بحث تراکم بیشترین کم فروشی را دارند و با کم کردن وزن حفاظ و تغییراتی در شکل ظاهری و یا استفاده از میلگردهای نازک و رنگ بی کیفیت، حفاظی با قیمت پایین تر و امنیت ضعیف تر به خریدار می فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزنی، دو نوع جوشکاری با گاز دی اکسید کربن و جوشکاری الکترود وجود دارد.

جوشکاری تحت گاز دی اکسید کربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش می شود و اتصال محکم تری در بین قطعات  خواهیم داشت.

جوشکاری الکترود، اتصال ضعیف تر و قیمت پایین تری نسبت به جوشکاری با گاز دی اکسید کربن دارد.

برای رنگ کاری حفاظ روی دیوار، دو نوع رنگ مایع و رنگ کوره ای الکترو استاتیک به کار می رود.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک به دلایلی مانند ماندگاری و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودری، نیاز به کوره پخت رنگ و زمان رنگ آمیزی بیشتر، قیمت بالاتری دارد.

 

معرفی سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زیبایی بیشتری به نمای ورودی ساختمان شما می دهد و در بعضی مدل ها نقش یک حفاظ ایمن را هم ایفا می کند.

سر درب مدرن، سر درب سنتی و کلاسیک و سر درب لاکچری از انواع سر درب ها می باشد که با توجه به نمای ساختمان خود می توانید آن ها را انتخاب کنید.

از مزایای استفاده از سر درب، پوشش کامل درب و ستون های درب و جلوگیری از کثیف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان یک سقف کاذب برای محافظت از درب در مقابل عوامل جوی  می باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۹:۱۲ توسط:سعید رضایی موضوع: نظرات (0)

چگونه طرح توجیهی بنویسیم


تعیین طرح توجیهی یک ایده از بسیاری جهات جزء دشوارترین کارها محسوب می شود ، زیرا اطلاعات زیادی لازم است و تعداد کمی در دسترس است

. تقریباً همیشه فشارهای زمان وجود دارد به گونه ای که تجزیه و تحلیل و تخمین ها باید به سرعت و معمولاً با منابع بسیار کمی انجام شود. این شرایط فقط واقعیت است. در حالی که ، در تئوری ، تغییرات بعداً در دامنه ، برنامه و بودجه ممکن است اتفاق بیفتد ، در حقیقت ، بیشتر این پارامترها در طول طرح توجیهی تنظیم شده اند و در واقع بعداً دشوار است. این واقعیت اهمیت این مرحله را بسیار مهم می کند. هزینه انجام یک مطالعه طرح توجیهی معمولاً نسبتاً ناچیز است - شاید 1-5٪ از هزینه نهایی پروژه - اما اگر هزینه ای صرف شود ، هزینه خوبی است.

نوشتن طرح توجیهی خود دارای دو بخش مهم است - اول ، تعیین و تعیین دامنه ، بودجه و برنامه. و دوم ، مقایسه ارزش اقتصادی پروژه تعریف شده با برخی از استاندارد های شرکت یا گزینه های دیگر برای سرمایه گذاری ( والله ریسترا ، 1983 ). برخی از عناصر دامنه عبارتند از: ( کلارک ، 1999 ):

شرح فرایند

نمودار جریان فرآیند

استفاده و تهیه مواد اولیه خام

عملکرد و پارامترهای تولید

بسته بندی و پر کردن

درجه اتوماسیون

بسته بندی استفاده از مواد

روش های دست زدن به مواد

ذخیره سازی محصول نهایی

مورد نیاز برنامه های کاربردی

پارامترهای سایت (اندازه ، پیکربندی ، سبک مالکیت).

در این مرحله نه ساختمان و نه تأسیسات با جزئیات طراحی نشده اند ، اما این تعریف برای پشتیبانی از دانلود طرح توجیهی کافی است. مطالعات طرح توجیهی به بهترین وجه توسط تیم های چند رشته ای با نمایندگان بخش های مختلف مربوط به مالک و کمکهای مشاوره خارج انجام می شود.بخش هایی که باید در آن شرکت داشته باشند شامل مهندسی ، عملیات ، تحقیق ، خرید و امور مالی هستند. بازاریابی ، منابع انسانی ، فناوری اطلاعات و بخشهای کیفیت باید آگاه باشند اما بندرت مشارکت مستقیم دارند. مشاوران خارجی ممکن است شامل معماران ، مهندسان فرآیند و مدیران ساخت و ساز باشند. غالباً ، مطالعات طرح توجیهی کاملاً توسط کارکنان شرکت انجام می شود و انتخاب مشاوران خارج از موعد تاخیر در آن انجام می شود. انتخاب یک مشاور در این مرحله ، مالک را به استفاده از همان مشاور برای کل پروژه متعهد نمی کند ، نوشتن طرح توجیهی اگرچه مشاور احتمالاً آرزو می کند که چنین نبوده باشد. مؤسسات مشاوره ای وجود دارند که به ویژه در طرح توجیهی یا مطالعات مقدماتی خوب هستند و ممکن است در مراحل بعدی از صلاحیت یا کارآیی کمتری برخوردار باشند معکوس نیز می تواند درست باشد - یعنی

شرکت های مشاوره ای وجود دارند که در یک یا چند رشته تخصص دارند و سایر افراد فقط یک یا دو رشته را تمرکز می کنند ، به عنوان مثال  وجود دارند که فقط معماری را انجام می دهند ، در حالی که بنگاه های دیگر تمام رشته ها را برای یک پروژه اصلی تحت یک سقف ، حتی به میزان برخورداری از کارگران ساختمانی. یک مالک ممکن است برای بنگاههای خاص یا برای انواع خاصی از بنگاهها - یعنی برای تخصصی یا چند رشته ای ، بزرگ یا کوچک و غیره ، ترجیح داشته باشد. در انتخاب بنگاههای مشاوره ، تجربه آنها با یک مالک و با نوع پروژه باید مهم باشد. صلاحیت قدرت مالی ، توانایی جذب ریسک و شهرت نیز باید از عوامل باشد.

مرحله ارزیابی اقتصادی مطالعه طرح توجیهی رایگان نیاز به تعیین و تعریف دارد:

فروش فعلی و تاریخی محصول (بازدید کنندگان) (در صورت لزوم)

فروش آینده پیش بینی شده (حجم و قیمت فروش)

هزینه مواد اولیه

هزینه های خدمات

هزینه های کار و عوامل دیگر

هزینه سرمایه تجهیزات و تأسیسات

ارزش فعلی خالص جریانهای نقدی آینده ، بازده سرمایه گذاری و سایر پارامترهای مالی که مطابق مالک آن ترجیح می دهد

حساسیت پیش بینی ها و تخمین ها به عوامل مختلف ، مانند تأخیر ، تغییر قیمت در فروش یا مواد اولیه ، یا کمبود حجم پیش بینی شده ( Maroulis and Saravaغیر مجاز می باشد، 2007 ).

بسیاری از دشواری های انجام مطالعات طرح توجیهی در مقایسه با مرحله تعریف پروژه از ارزیابی اقتصادی ناشی می شود ، زیرا بخش اعظمی از ارزیابی به برآوردها متکی است وعکس های فوری در زمان تمام هزینه ها اغلب به دلیل حوادثی که خارج از کنترل هرکسی باشد تغییر می کند. زمان و منابع موجود ، میزان جزئیاتی را که می توان در تجهیزات و مشخصات ساختمان تعیین کرد ، محدود می کند و بنابراین دقت برآورد هزینه را محدود می کند. اکثر متخصصان معتقدند که برآورد هزینه در مرحله امکان پذیری مستلزم کمک هزینه های احتمالی حداقل 30٪ از کل هزینه است ( کلارک ، 1997a ). با این حال ، بسیاری از شرکت ها ادعا می کنند که احتمالی فقط 10٪ ممکن است ، سطحی از صحت که به سختی در هر مرحله در واقعیت حاصل می شود ( مروو و همکاران ، 1981) این معضل به طور مرتب با هجوم سایر برآوردهای مورد خط برطرف می شود ، که نتیجه می دهد درنهایت احتمالات در شرایط احتمالی در برآورد وجود دارد. اگر تخمین ها خیلی زیاد متورم باشند ، ممکن است پروژه از نظر اقتصادی غیرممکن به نظر برسد که ، در واقع ، جذاب باشد. این دلیل تجزیه و تحلیل حساسیت است - اگر پروژه حاشیه ای باشد ، نسبت به تغییرات کوچک در برآورد هزینه بسیار حساس خواهد بود. اگر محکم باشد حساسیت کمتری خواهد داشت.

یک مطالعه طرح توجیهی در گزارشی نتیجه می گیرد ، که باید مختصر اما کامل باشد ، زیرا یکی از مواردی که به خوبی انجام شده است می تواند به عنوان نقشه راه برای توازن پروژه خدمت کند. می توان نامگذاری کد را به پروژه اختصاص داد ، تا حدودی برای برخی از امنیت در برابر رقبا ، بلکه برای شروع هویت برای تیم مرتبط با پروژه نیز مفید باشد. در حالی که مشاوران ، در صورت وجود ، ممکن است یا ممکن است با اجرای این پروژه ادامه ندهند ، حداقل برخی از کارمندان مالک باید به حفظ استمرار و حافظه شرکتی ادامه دهند. این گزارش فرضیات و استدلال را مستند می کند ، اما ضبط کردن هر بحث دشوار است ، بنابراین حفظ برخی از افرادی که درگیر شده اند می تواند بسیار مفید باشد. اگر پروژه شامل تسهیلات جدید باشد ، برخی از شرکت های موفق مدیر آینده کارخانه را مشخص می کنند و مدیر پروژه را در طول طراحی و ساخت می سازند. این احساس مالکیت و مسئولیت ایجاد می کند.

این گزارش باید حاوی خلاصه اجرایی در حدود سه صفحه باشد که در آن کلیه نتایج قابل توجهی به خصوص تحلیل اقتصادی ارائه می شود. واقعیتهای ناچیز در مورد آنچه که تسهیلات انجام می شود ، اما لزوماً چگونه یا چرا نیست ، باید در خلاصه اجرائی گنجانده شود. گزارش باید تاریخ گذاری شده و همه شرکت کنندگان مشخص شوند.

گزارش این گزارش شامل نقشه ها ، تخمین ها ، برنامه ها و روایتی است که عملیات را شرح می دهد. کلیه فرضیات ، سازش ها و داده های پشتیبان قابل توجه باید در بدنه گزارش یا ضمایم درج شود. ایجاد رندر یا پرسپکتیو کاملاً ضروری نیست ، اما می تواند بسیار مؤثر باشد در برقراری ارتباط با مدیرانی که در خواندن مهارت ندارند.نقشه ها و نقشه های ارتفاع چنین نقاشی نشان می دهد که چه تسهیلات از بیرون به نظر می رسد. همچنین نرمافزارهای مدرن پیش نویس می توانند سه نقاشی با ابعاد مختلف تولید کنند که در مقایسه با نقشه های معمولی (که صاف و دو بعدی هستند) در دسترس غیر مهندسین است. هزینه نسبتاً ناچیز چنین کمکی های ارتباطی با بهبود درک در سطوح مدیریتی که باید سرمایه گذاری ها را تأیید کند ، توجیه می شود. تأکید در یک مطالعه طرح توجیهی بر ارزش اقتصادی یک پروژه پیشنهادی است. پروژه باید به طور واضح تعریف شود ، اما جزئیات فنی از ارزش بالقوه و خطرات و حساسیت آن اهمیت کمتری دارند.

حتی اگر نتیجه یک مطالعه طرح توجیهی این باشد که یک پروژه پیشنهادی جذاب نیست ، مطالعه باید به همان اندازه مستند باشد که گویی جذاب است ، زیرا شرایط می تواند تغییر کند. درک این مسئله مهم است که چرا یک مفهوم پیشنهادی از کار می افتد - شاید نیاز به تحقیق در جهت جدید باشد یا شاید ساختن یک محصول مشابه با یک تولید کننده به جای ساختن یک تاسیسات جدید ، عاقلانه باشد. فهمیدن هزینه ساختن چیزی که در مذاکره با یک تولیدکننده انجام می شود ، مفید است و این یک نتیجه از یک طرح توجیهی است

 


برچسب: تسکوشاپ، طرح توجیهی، نوشتن طرح توجیهی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۱:۴۱ توسط:سعید رضایی موضوع: نظرات (0)

طرح توجیهی تسکوشاپ گروه پژوهشی صنعتی تسکو تبریز

طرح توجیهی رایگان یک گام مهم در توسعه تجارت است. پرونده اطلاعات C5-65 ، مطالعه طرح توجیهی رایگان  به شما در درک مفهوم تجزیه و تحلیل طرح توجیهی و معنی آن برای توسعه مشاغل کمک می کند. پرونده اطلاعات C5-64 ، چه موقع باید انجام شود و چگونگی استفاده از یک مطالعه طرح توجیهی چارچوبی را در اختیار شما قرار می دهد و نکات تصمیم گیری لازم برای استفاده از تجزیه و تحلیل طرح توجیهی در توسعه تجارت را ارائه می دهد.

 

طرح زیر می تواند برای کمک به شما در طی فرآیند طرح توجیهی استفاده شود. با این حال ، همه مطالعات طرح توجیهی یکسان نیستند. عناصر مورد نیاز برای مطالعه طرح توجیهی با توجه به نوع سرمایه گذاری تجاری مورد بررسی و نوع فرصت های بازار مشخص شده متفاوت است.

در زیر لیستی از عوامل معمولی برای گنجاندن آورده شده است. با این وجود ، این ممکن است یک لیست کاملی از عواملی باشد که باید در موقعیت خاص شما در نظر گرفته شود. طرح توجیهی "به خوبی انجام شده" مبتنی بر شناسایی دقیق و ارزیابی همه موضوعات مهم برای ایده خاص تجاری شما است. بسته به پروژه تجاری ، تسکوشاپ موارد اضافی نیز ممکن است مهم باشند. به یاد داشته باشید ، فرض اصلی یک مطالعه طرح توجیهی ، تعیین پتانسیل موفقیت یا زنده بودن یک سرمایه گذاری تجاری پیشنهادی است.

 


توضیحات پروژه یا خدمات
شناسایی و اکتشاف سناریوهای تجاری گروه پژوهشی صنعتی تسکو

سناریوهای جایگزین یا مدلهای تجاری آنچه را که این پروژه به دنبال دارد ، چگونگی ساماندهی آن و چگونگی تولید سود شناسایی شود. اینها ممکن است ناشی از ارزیابی ایده یا ارزیابی بازار باشد که شما ممکن است قبلاً انجام داده باشید.
سناریوهایی را که معنی ندارند از بین ببرید.
سناریو (های) را که به نظر می رسد پتانسیل اکتشاف بیشتر را دارند ، فرار کنید.
پروژه و سناریوهای جایگزین را تعریف کنید

نوع و کیفیت محصول (بازدید کنندگان) یا خدمات (های) قابل فروش را توصیف کنید.
مدل کلی تجارت (مثلاً چگونگی کسب درآمد) را تشریح کنید.
شامل فرآیندهای فنی از جمله اندازه ، محل ، نوع ورودی و غیره
افق زمانی را از زمان شروع پروژه تا زمانی که آن را به اتمام برساند و تسکوشاپ با ظرفیت کار کند ، مشخص کنید.
رابطه با منطقه جغرافیایی اطراف

تأثیرات اقتصادی و اجتماعی بر جوامع محلی را تشریح کنید.
تأثیرات زیست محیطی در مناطق اطراف را شرح دهید.
طرح توجیهی بازار (استراتژی)
این می تواند براساس ارزیابی بازار باشد که احتمالاً قبلاً آن را انجام داده اید.

توضیحات صنعت یا بازار تسکوشاپ

اندازه و دامنه صنعت (صنعت) یا بازار (بازار) را شرح دهید.
جهت آینده صنعت ، بازار یا بخش های بازار را تخمین بزنید.
ماهیت صنعت ، بازار یا بخش های بازار را تشریح کنید. آیا این پایدار است یا در حال تغییر و اصلاح سریع است؟
چرخه زندگی صنعت ، بازار و یا بخش های بازار را مشخص کنید. آیا ظهور ، در حال رشد ، بالغ ، رو به زوال است؟
رقابت پذیری صنعت


غلظت صنعت را شرح دهید. آیا فقط چند تولید کننده بزرگ گروه پژوهشی صنعتی تسکو وجود دارد یا بسیاری از تولید کنندگان کوچک؟
رقبای اصلی را توصیف کنید؟ آیا مستقیماً در مقابل آنها رقابت خواهید کرد؟
موانع ورود رقبا جدید به بازار یا صنعت را تحلیل کنید. آیا رقبای جدید می توانند به راحتی وارد شوند؟
غلظت و رقابت پذیری عرضه کنندگان ورودی و خریداران محصول یا خدمات را تحلیل کنید.
رقابت قیمت محصولات یا خدمات خود را شرح دهید.
پتانسیل خاص بازار

مشخص کنید که آیا این کالا به بازار کالایی فروخته می شود یا یک کالا / خدمات تمایز یافته بازار.
روند تقاضا و استفاده از بازار یا بخش بازار را که محصول یا خدمات در آن شرکت خواهد کرد ، مشخص کنید.
پتانسیل های موجود در فرصت های ظهور ، طاقچه یا تقسیم بازار را بررسی کنید
فرصت و پتانسیل یک محصول مارک دار را کشف کنید.
استفاده از بازار و سهم بالقوه خود را از بخش بازار یا بازار ارزیابی کنید.
دسترسی به رسانه های بازار

خریداران بالقوه محصول یا خدمات و هزینه های بازاریابی مرتبط را شناسایی کنید.
در مورد سیستم توزیع محصول یا خدمات و هزینه های مربوط به آن تحقیق کنید.
پیش بینی فروش

برآورد فروش یا استفاده.
دقت فرضیات اساسی در طرح فروش را با دقت شناسایی و ارزیابی کنید.
فروش پروژه تحت فرضیات مختلف (یعنی قیمت فروش ، خدمات ارائه شده و غیره).
ملاحظات فنی تسکوشاپ
نیاز به تسهیلات

اندازه و نوع امکانات تولید را تخمین بزنید. دانلود طرح توجیهی رایگان به اندازه 1000 گزارش
در مورد نیاز به ساختمانهای مرتبط ، تجهیزات ، تجهیزات نورد و غیره تحقیق کنید.
مناسب بودن تکنولوژی تولید

تحقیق و مقایسه ارائه دهندگان فناوری.
تعیین قابلیت اطمینان و رقابت پذیری فناوری (اثبات شده تسکوشاپ یا غیرقابل اثبات ، پیشرفته ترین و غیره).
محدودیت ها یا محدودیت های فناوری را شناسایی کنید.
در دسترس بودن و مناسب بودن سایت

دسترسی به موارد زیر را بررسی کنید:مواد خام
حمل و نقل
کار یدی
ورودی های تولیدی (برق ، گاز طبیعی ، آب و غیره)
مشکلات احتمالی تولید گازهای گلخانه ای را بررسی کنید.
اثرات زیست محیطی دیگر را تحلیل کنید.
الزامات نظارتی را مشخص کنید.
مشوق های توسعه اقتصادی را کشف کنید.
مواد خام

میزان مواد اولیه مورد نیاز را تخمین بزنید.
دسترسی و دسترسی فعلی و آینده به مواد اولیه را بررسی کنید.
کیفیت و هزینه مواد اولیه را ارزیابی کنید.
سایر ورودی ها

در دسترس بودن نیروی کار از جمله نرخ دستمزد ، سطح مهارت و غیره تحقیق کنید.
پتانسیل دسترسی و جذب پرسنل مدیریتی واجد شرایط را ارزیابی کنید.
پیش بینی های مالی یا طرح توجیهی اقتصادی
کل نیازهای سرمایه را تخمین بزنید

نیازهای "سرمایه بذر" پروژه تجاری را در طی مراحل تحقیق و راه اندازی ، و اینکه چگونه این نیازها برآورده می شود ، ارزیابی کنید.
نیاز سرمایه را برای تأسیسات ، تجهیزات و موجودی ها برآورد کنید.
نیازهای سرمایه در گردش را تخمین بزنید.
تا زمانی که درآمدها با ظرفیت تسکوشاپ کامل محقق نشوند ، سرمایه اولیه را تأمین کنید
نیازهای احتمالی سرمایه را به دلیل تأخیر در ساخت و ساز ، نقص فناوری ، تأخیر در دسترسی به بازار و غیره برآورد کنید.
سایر نیازهای سرمایه را تخمین بزنید.
ارزش سهام و اعتبار خود را تخمین بزنید

برآورد نیازهای سهام
منابع سهام جایگزین و در دسترس بودن سرمایه را مشخص کنید - خانواده ، تولید کنندگان ، سرمایه گذاران محلی ، سرمایه گذاران فرشته ، سرمایه داران و سایر سرمایه گذاران.
نیازهای اعتباری را تخمین بزنید.
منابع اعتباری جایگزین - بانک ها ، دولت (یعنی وام مستقیم یا ضمانت وام) ، کمک هزینه ها و مشوق های توسعه اقتصادی محلی و ایالتی را شناسایی و ارزیابی کنید.
هزینه های مورد انتظار بودجه و بازده گزینه های مختلف

درآمد پیش بینی شده ، هزینه ها ، حاشیه سود و سود خالص مورد انتظار را تخمین بزنید.
فروش یا استفاده مورد نیاز برای یکنواخت تخمین بزنید.
بازده ها را تحت سطح تولید ، قیمت و میزان فروش مختلف تخمین بزنید. این ممکن است شامل شناسایی سناریوهای "بهترین مورد" ، "معمولی" و "بدترین حالت" یا تجزیه و تحلیل پیچیده تر مانند شبیه سازی مونت کارلو باشد.
قابلیت اطمینان فرضیات اساسی تجزیه و تحلیل (قیمت ها ، تولید ، بازده ، دسترسی به بازار ، نفوذ به بازار و غیره) را ارزیابی کنید
معیار در برابر میانگین های صنعت و / یا رقبا (هزینه ، حاشیه ، سود ، ROI ، و غیره).
محدودیت ها یا محدودیت های تحلیل اقتصادی را مشخص کنید.
جریان پیش بینی پول نقد را در دوره شروع و زمانی که کسب و کار به ظرفیت می رسد محاسبه کنید.
صورتحساب سود طرفدار فرم ، ترازنامه و سایر اظهارات مربوط به زمان عملکرد کامل تجارت را تهیه کنید.
ساختار سازمان و طرح توجیهی مدیریتی
ساختار تجارت

ساختار قانونی پیشنهادی تجارت را مشخص کنید.
ساختار پرسنلی و مدیریتی تجارت را بهمراه خطوط اقتدار و ساختار تصمیم گیری تشریح کنید.
هر یک از شرکای سرمایه گذاری مشترک ، اتحادها یا سایر ذینفعان مهم را شناسایی کنید.
در دسترس بودن مدیران تجاری ماهر و با تجربه را شناسایی کنید
در دسترس بودن مشاوران و ارائه دهندگان خدمات با مهارت های لازم برای تحقق پروژه از جمله حقوقی ، حسابداری ، کارشناسان صنعت و غیره را شناسایی کنید.
بنیانگذاران تجارت

شخصیت اهمیت دارد - آیا افراد درگیر شخصیت برجسته هستند؟
آیا بنیانگذاران "آتش در شکم" را دارند که باید پروژه را به اتمام برسانند؟
آیا بنیانگذاران مهارت و توانایی انجام پروژه را دارند؟
چه افراد اصلی پروژه را هدایت می کنند؟
آیا برای بنیانگذاران سیستم پاداش وجود دارد؟ آیا این مبتنی بر عملکرد تجاری است؟
آیا مؤسسین مشاغل موفق دیگری را ترتیب داده اند؟
نتیجه گیری مطالعه
پس از اتمام مطالعه طرح توجیهی و ارائه به رهبران پروژه ، آنها باید به دقت نتیجه گیری و فرضیات اساسی را مورد مطالعه و تحلیل قرار دهند. مهم است که نتیجه گیری مطالعه:

سناریوها و مدلهای تجاری جایگزین را شناسایی و توصیف می کند.
سناریوها را بر اساس اهداف گروه تولید کننده مقایسه و تضاد می کند.
معیارهای تصمیم گیری را در بین گزینه های دیگر تشریح می کند.
گام بعدی
این مرحله طرح نهایی گاهی به تصمیم "رفتن / عدم رفتن" گفته می شود. رهبران با تصمیم گیری در مورد دوره (های) خاص اقدام برای پیگیری مواجه خواهند شد. این برنامه دوره های عملیاتی بالقوه می تواند شامل موارد زیر باشد: انتخاب مناسب ترین سناریو یا مدل تجاری. و سپس (الف) تدوین برنامه تجاری آن سناریو ، (ب) شروع به ایجاد و (ج) اجرای پروژه یا مشاغل.
تصمیم گیری در مورد فرصت تجاری مناسب برای پایان دادن به روند تحقیقات تجاری در دسترس نیست.
دنباله روی دیگری از عمل.

 


برچسب: تسکوشاپ، گروه پژوهشی صنعتی تسکو، نمونه طرح توجیهی، طرح توجیهی، دانلود طرح طرح توجیهی، طرح توجیهی رایگان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۰:۲۷ توسط:سعید رضایی موضوع: نظرات (0)